Qui som

Qui som.

Aquest blog, inicialment cedit a la parròquia de Vilartagues, ha passat a ser gestionat i administrat per totes les parròquies de Sant Feliu de Guíxols. Està destinat sobretot als possibles interessats d’aquestes comunitats.  Amb tot, està obert a tothom.

Podeu trobar més informació sobre cada parròquia al Web del bisbat de Girona.

ADMINISTRADORS:
A part de l’administrador informàtic que gestiona l’aspecte tècnic i la configuració del sistema, hi ha els administradors de la gestió dels continguts, que actuem en representació de les parròquies.
En aquest moment els administradors de gestió som:

– Narcís Ponsatí, rector de les parròquies del Monestir i de Sant Maria.

– Pere Torras, rector de la parròquia de Vilartagues.

– Josep Mª Bisbe, actual president de la Junta directiva de la parròquia de Vilartagues. Gestor dels comunicats.

– Àngel Jiménez, redactor.

– Mª Àngels Comas, redactora.

Correu del Blog: parroquiesguixols@gmail.com

Per participar-hi:
Podeu fer-ho d’alguna d’aquestes maneres:

– Escrivint directament a l’apartat “Deixa un comentari” que es troba al final de les diferents entrades o arxius. En aquest cas se us demanarà que primer us registreu identificant-vos amb un nom d’usuari i la vostra adreça electrònica. És suficient fer-ho una sola vegada.

– Per recomanar la lectura d’algun article que ja es troba penjat a la xarxa, també podeu fer servir aquest apartat dels comentaris copiant-hi l’adreça electrònica.
NOTA. Si el vostre comentari és una pregunta que necessiti resposta, no l’escrigueu aquí, ja que l’apartat “Escriu un comentari” no és un espai de diàleg sinó un lloc on algú exposa la seva opinió. Si necessiteu resposta, escriviu un e-mail al correu del blog, i en Josep Mª Bisbe, que és qui, en aquest moment, ha acceptat fer aquest servei, us respondrà.

– També, si voleu fer un comentari o exposar una opinió  de caràcter més general, podeu escriure-ho al correu del blog, fent constar explícitament que és per a ser publicat. Aquests escrits seran “penjats” a la categoria “Pensament”.

Nota important: Els administradors ens reservem el dret a no publicar o a esborrar aquells continguts que no es considerin adequats a la finalitat d’aquest blog o que no respectin les bones maneres pròpies d’un web com aquest. Tampoc es publicaran escrits anònims o amb pseudònims no identificables.

FUNCIONAMENT.
Un web com aquest comporta que es vagi millorant cada dia i que s’hi facin correccions de format i/o de configuració. En aquesta tasca agrairem l’ajut i els suggeriments que tingueu a bé d’oferir-nos, sobretot si sou entesos en aquest medi. De moment, aquest web funciona amb Pagines i Categories.

PAGINES. Barra horitzontal de dalt de tot. Són:
Inici“. És la pàgina de presentació del web, i serveix també d’Agenda.
Fotos“. Fotografies d’objectes, llocs o activitats relacionades amb les parròquies.
Programació“. Programació general del Curs o d’activitats de caràcter permanent.
Qui som“. És aquesta pàgina on esteu ara.

CATEGORIES. Columna de la dreta, sota l’apartat “Entrades recents”. Hi trobareu la llista de les diferents col·laboracions concretes i habituals. Els continguts de les diferents categories queden indexats cronològicament, per anys i mesos, a sota en la columna de la dreta de la pantalla.

Per trobar un contingut concret, teniu tres camins:
A). Els últims deu arxius, pertanyin a la CATEGORIA que sigui, estan al començament de la columna de la dreta de la pantalla. Els podeu obrir directament.

B). Clicant el nom de la CATEGORIA que busqueu, us apareixerà el llistat dels arxius d’aquella categoria, començant pels més recents. Podeu anar reculant progressivament per trobar els més antics. (Els més antics són de quan aquest web era gestionat per la parròquia de Vilartagues)

C). També podeu clicar el mes i any corresponent (a la columna de la dreta, a sota de l’apartat “Comentaris recents”) on us apareixeran tots els arxius d’aquell mes.
ENLLAÇOS.
Sempre a la columna de la dreta, a sota del llistat cronològic de “Arxius”, hi ha els “Enllaços” que creiem que poden interessar als previsibles usuaris habituals d’aquest web. Si creieu que n’hi falta algun, o que algun ja no funciona, digueu-nos-ho, si us plau.

META.
Aquest apartat està destinat als administradors del web.

Nota. Si algú estigués interessat en formar part del grup d’administradors, sobretot si és algú entès en la matèria, que ens ho indiqui.

6 Responses to “Qui som”

Powered by WordPress. Designed by elogi.